Proč je dobré míti realitní marketing a home staging
19. 10. 2021, Zpět na aktuality
„Opravdu si myslíte, že marketing a nazdobení interiéru prodá nemovitost, a navíc za vyšší cenu?“ Tuto otázku jsem nedávno dostala od klienta a nebylo to poprvé. Jak odpovídám? „Ano, a nejen myslím, vím to.“
Auto taky prodáváte čisté a navoněné
Je to logické a přirozené. I na první rande si vezmete ty nejlepší šaty. Při prezentaci nemovitosti využívám home staging a ukazuji tak její plný potenciál. Předávám tak kompletní informace nejen o všech parametrech nemovitosti a aktuálním stavu, ale také o možnostech, které nemovitost nabízí.
Považuji za svou povinnost informovat klienta, který se o nemovitost zajímá, o stránce technické, územní, právní i ekonomické. Všechny tyto údaje a informace vkládám do katalogu nemovitosti, který klient dostane e-mailem před prohlídkou i v papírové podobě na prohlídce.
Co je to home staging?
Home staging je příprava bytu nebo domu k focení a prezentaci. Cílem je zvýšit atraktivitu nemovitosti, vyniknout mezi ostatními inzeráty a oslovit více potenciálních zájemců. Home staging promění holý interiér v domov. Zájemci si tak mohou lépe představit, jak by v prostorách mohli žít právě oni.
První krok k úspěšnému prodeji
Díky promyšlenému marketingu a zkušenostem s propagací nemovitostí dokážu oslovit širší publikum, čímž získám větší množství zájemců. Se správným zacílením se nemovitost dostane k těm pravým lidem a celý proces díky tomu probíhá hladce a rychleji. Toto pravidlo jsem si ověřila při prodeji mnoha bytů, domů a developerských projektů. Výsledkem je prodaná nemovitost – rychleji a za víc.
Za realitami vidím mnohem víc
Reality pro mě nejsou jen o obchodu, cenách a prodeji. Při povídání s klienty stále hlouběji poznávám, že jde o víc – domov, rodinu, majetek a jistoty. Zjišťuji, jak významná tato rovina je. Reality jsou bezpochyby důležitou součástí našich životů a ve své práci k nim podle toho přistupuji.
Obyčejný inzerát nebo letáček už nestačí
Ty doby jsou dávno pryč. Dnes existuje spousta moderních nástrojů, které napomáhají prodeji bytu za vyšší cenu. Přesněji řečeno pomohou lépe zaujmout a přilákají více zájemců, což vytvoří prostor k cenovému navýšení. Prezentace však musí být v souladu s informacemi o skutečném stavu nemovitosti. Zakládám si na tom, aby za prvním dobrým dojmem vždy následovalo naplněné očekávání, kvalita a péče o klienty.
Příprava kvalitní prezentace představuje desetinu celé nabídky. Realitní marketing je „jen“ jedním z dílků skládačky, které říkáme prodej nemovitosti. Když správně zapadne na své místo, celý proces urychlí a přinese úžasné výsledky.
● Klaudia Rojčík Kocmanová
Klaudia Rojčík Kocmanová
Zvyšuji standardy kvality realitní služby. Zajištění celého procesu prodeje či koupě vaší nemovitosti, pro mě není rutinou. Každá zakázka je jiná, má svoje specifika a každý klient si zaslouží individuální péči. Realitní servis lidsky a profesionálně je moje realita v realitách.