Specialisté na reality a právo

MAKLÉŘ ROKU 🎉 VIZE JUSTO

2. 6. 2021, Zpět na aktuality

V JUSTO sdílíme zkušenosti, podporujeme se, ale i soutěžíme.

Naši makléři se vloni poprvé zapojili do interní soutěže. Soutěž byla součástí VIZE 2020. “V naší firemní kultuře je prioritou kvalita služeb a s tím spojená dobrá reputace našeho oboru. Právě za dobře odvedenou práci sbírají naši makléři body. Přední makléře z žebříčku jednou ročně vyhlásíme a oceníme. Kritériem není pouze výkon. Ale především kvalita,” říká jednatel Michal Pazdera.

Na kvalitě nám záleží. V pravidlech soutěže v roce 2021 jsou proto nově také záporné body. Makléř je může získat za oprávněnou reklamaci na poskytnuté služby. V roce 2020 jsme takovou reklamaci měli v celé síti jednu.

A jak si vedeme s kvalitou v JUSTO letos? Od začátku letošního roku jsme obdrželi 44 pozitivních a spokojených referencí na poskytování služeb. Děkujeme za ně 💖

A kdo jsou tedy naši nejlépe hodnocení makléři za rok 2020? Postupně vám je představíme v krátkých rozhovorech!

NA OTÁZKY ODPOVÍDÁ MARTIN ORŠULIAK, KTERÝ SE V SOUTĚŽI UMÍSTIL NA 2.MÍSTĚ.

1) Je nějaká nemovitost, která Vám obzvlášť utkvěla v paměti?

V podstatě jsi pamatuji všechny zobchodované nemovitosti, protože se vždy jedná o několika měsíční příběh. Pakliže bych měl jednu vybrat, vždy rád vzpomínám na moji první nemovitost.

Joo, má první 😊. Jednalo se o prodej bytu v Kostelci nad Černými lesy. Byl to velmi složitý obchod, ze kterého mi šla hlava kolem. Ale v tu chvíli jsem věděl, že jsem našel práci, která mě naplňuje a baví. Velmi často si na tento prodej vzpomenu. Hlavně v souvislosti s tím, že si uvědomím, kam jsem se za ty roky práce posunul a co jsem se naučil.

2) Jakým způsobem připravujete nemovitost k prodeji?

Příprava nemovitosti se nesmí podcenit. Jedná se o více než dát květinu na stůl a začít fotit na mobil.

Přípravu rozděluji do několika fází:

a) zajištění potřebných dokumentů, abychom zjistili, zda nemovitost nemá právní vady

b) příprava podkladů pro prodej

c) příprava strategie

d) vizuální příprava nemovitosti – ať už se jedná o byt, dům či pozemek, je vždy potřeba zajisti úpravy. Někdy stačí jen úklid, mnohdy výmalba, posekání zahrady atd. Tohle si napište – v prvních 30 vteřinách zájemce ví zda nemovitost koupí či nikoliv.

e) zpracování prezentace – Spolupracujeme s mnoha profesionály ve svém oboru. Ať už se jedná o fotky, video, záznam z dronu, půdorysy, sken nemovitosti (matterport), nebo třeba vizualizaci nemovitosti.

e) nastavení marketingu – abychom dosáhli co nejvyšší ceny, pomáhá nám k tomu dobře nastavený marketing. Jen inzerovat nestačí. Alespoň já osobně se s tím nespokojím. Vždy se snažíme oslovit co nejvíce potencionálních zájemců. Kromě více jak 30 mnou využívaných nejnavštěvovanějších realitních webů, využíváme i rozsáhle kampaně (Facebook, seznam.cz, sreality.cz, Google). Na zmíněné kampaních spolupracujeme s profesionály a jsme tak schopni dostat nemovitost našich klientů do každého chytrého mobilního telefonu.

3) Setkáváte se i s neobvyklými požadavky klientů? Jaký byl asi ten nejoriginálnější?

Zajímavá otázka. Jde o úhel pohledu. V podstatě každý klient má nějaký neobvyklý požadavek. Jeden mě ale napadá. Prodával jsem nemovitost, u které jsme dělali video prezentaci. Léto, čtyřicet stupňů na slunci, velký dům šedé barvy, za domem zahrada s trávníkem. Mám závěrečné slovo ve videu, napětí stoupá, baterie v kameře dochází, periferně vidím siluetu, která vchází do záběru. Velmi rychle zjišťuji, že se jedná o paní majitelku. Dávám tedy pokyn kameramanovi ke stopnutí záznamu. Paní majitelka přišla s požadavkem: ,,byla bych ráda, kdyby jste ve videu věšel prádlo. Akorát jsem doprala a kupující budou mít tak jasnou představu, jak je zahrada velká“. Ukáže na zabetonovaný věšák na prádlo ze 70 let minulého století, který pohromadě držel už jen rez. Odvětil jsem, že jako reklama na prací prášek skvělý. V tom se paní majitelka začala velmi dlouze a od srdce smát. Po vteřině se smějeme všichni. Ještě nyní když si na to vzpomenu tak mi to udělá úsměv na tváři. Prádlo jsme nakonec nevěsili. Tento příběh je důkazem, že ne vždy jsou požadavky klientů realizovatelné. Nebo že všechny nápady jsou dobré.

4) Jak to vypadá s nabídkou/poptávkou nemovitostí ve Vašem regionu? Lze očekávat pokles nebo alespoň zastavení růstu cen?

Jsem realitní konzultant pro Prahu a okolí. Jedna z mých velmi častých poskytovaných služeb klientům je zastupování při koupi nemovitosti. Klientovi najdeme vhodnou nemovitost a zajistíme bezpečnost celého obchodu. Proto velmi dobře vím, že s nabídkou je to velmi mizerné a poptávka vysoká. Tím, že je nedostatek nemovitostí na trhu, bezpochyby rostou i ceny nemovitostí. Nyní je květen roku 2021 a z mého pohledu a letité praxe v tuto chvíli nic nenasvědčuje poklesu cen nemovitostí v mém regionu. Podívejme se zpátky na předchozí pandemický rok. Přesto, že se všichni obávali velkého poklesu, tak ceny šly raketově vzhůru o desítky procent. Praha je v tomto velmi specifická. Má mnoho zájmových skupin a bydlet se musí neustále. Můžeme se spíše bavit o zastavení růstu cen, a to vždy na nějakou kratší dobu.

5) Jaký servis klientům poskytujete?

Spolu se svým týmem se snažím jít směrem kvality nad kvantitou. Mnozí klienti využijí služeb realitní kanceláře jen jednou za život. Klienti, kteří mají srovnání z jiných realitních kanceláří mi dávají zpětnou vazbu, že mé služby jsou velmi nadstandardní. Námi poskytnutý servis byl dokonce několikrát označen jako ,,all inclusive“. To mě velmi těší.

Servis stavím na několika pilířích:

LIDSKOST

BEZPEČNOST

PRECIZNOST

TOUHA SE NEUSTÁLE ZLEPŠOVAT

Díky tomu mohu říct, že většina klientů se na mě s důvěrou obrací znovu a znovu.

Martin Oršuliak

Martin Oršuliak

JUSTO Solutions

Osmnáct let pracuji ve službách a po celou dobu jsem hledal vyšší smysl své práce. Hledal jsem příležitosti a překonával výzvy. Jako realitní poradce musím zvládat mnoho disciplín. S každým klientem jsou jiné nároky a požadavky na dosažení společného cíle, a to mě posouvá dále a díky tomu mohu zdokonalovat své znalosti a dovednosti. A proč Justo? Protože lidi tvořící jádro společnosti jsou maximální, nikdy nepolevující profesionálové ve všech ohledech. Nevymlouváme se, že něco nejde. Prostě jdeme a uděláme to. Vše zařídíme tak, aby byl spokojen i ten nejnáročnější klient. Justo klade velký důraz na vzdělávání a pravidelné školení svých poradců v mnoha směrech a oborech, díky níž jsme schopni okamžitě zareagovat na danou situaci. Proto jsem rád za tuto příležitost, jak prezentovat nejen sebe. Rád pro Vás vypracuji odhad tržní ceny Vaší nemovitosti nebo zprostředkuji prodej či pronájem Vašeho bytu nebo domu. Zaměřuji se na oblast Prahy a blízkého okolí.

Více o autorovi článku